Forum 2Fast Duet
Witaj na stronie klanu :.2"FD.: - 2Fast Duet
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Regulamin forum

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum 2Fast Duet Strona Główna -> Regulamin
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Asax
Elite



Dołączył: 06 Maj 2009
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 20:47, 06 Maj 2009    Temat postu: Regulamin forum

Regulamin
1. Regulamin forum dyskusyjnego
2.Zabrania się wysyłania na publiczne forum materiałów uzyskanych nielegalnie lub w inny sposób naruszających prawo
3.Zabrania się tworzenia wiadomości mających charakter reklamowy lub spamu.
4.Użytkownik wysyłający wiadomość lub plik ponosi pełną odpowiedzialność prawną za zawarte w nich treści.
5.Wszelkie spory nie związane bezpośrednio z toczoną dyskusją w temacie należy rozwiązywać tylko i wyłącznie przez system Prywatnych Wiadomości (PW).
6.Każdy użytkownik ma prawo do posiadania tylko jednego konta. Za skutki wynikłe z udostępniania swojego konta osobom trzecim odpowiada jego właściciel.
7.Użytkownik jest zobowiązany do niezwłocznego wykonania czynności wymienionych w upomnieniu lub poleceniu, określonych przez moderatora np. poprawienie tytułu tematu, treści tematu, pisowni, błędów ortograficznych itp.
Osoby funkcyjne forum (administrator, nadzorcy, moderatorzy) mają prawo ingerencji w wiadomości użytkownika w celu:
7.1 wydania upomnienia lub polecenia,
7.2 korekty - tytułu tematu, merytorycznej zawartości treści, pisowni lub błędów ortograficznych,
7.3 korekty - w polu podpisu: rozmiaru i koloru tekstu, treści zakłócających przeglądanie forum oraz treści niezgodnych z prawem,
7.4 korekty - w polu identyfikacyjnym użytkownika: emblematu (avatara), nazwy użytkownika (nick`a) lub miejscowości, jeżeli zawierają treści ogólnie przyjęte za nieprzyzwoite i naruszają obowiązujące normy prawno-obyczajowe oraz treści pozbawione związku z ich przeznaczeniem
7.5 usunięcia załącznika do wiadomości, nie spełniającego odpowiednich wymagań lub korekty jego treści (zawartości) bądź zmiany rozmiaru.
Moderator ma prawo usuwania wiadomości, przenoszenia jej do dowolnego działu oraz zamykania tematu jeżeli stwierdzi, że dana wiadomość:
8.1 obniża ogólny poziom forum,
8.2 została napisana w sposób niezrozumiały (niepoprawna pisownia, popełnienie licznych błędów ortograficznych, użycie slangu młodzieżowego lub branżowego),
8.3 została napisana w nieodpowiednim dziale,
8.4 została napisana przy braku związku z tematem.
Moderator nie ma obowiązku poinformowania strony zainteresowanej o działaniach moderacyjnych wykonanych na danej wiadomości czy temacie. Opis działań moderatorów jest dostępny na stronie głównej forum po prawej stronie.
Podczas pisania wiadomości nie jest dozwolone:
10.1 pisanie jednakowych postów lub tematów w różnych działach forum,
10.2 pisanie wiadomości nic nie wnoszących do dyskusji np.: dziękuję, sprawdzę jutro (dozwolone jest podziękowanie za pomoc, co jest jednoznaczne z zakończeniem tematu),
10.3 zamieszczanie małych załączników jeden po drugim, wysyłanie kilkunastu odpowiedzi z małymi załącznikami,
10.4 pisanie postów nie związanych z tematem, ironizowanie w formie docinek czy uśmieszków,
10.5 notoryczne zakładanie nowych tematów oraz zakładanie tematów w niewłaściwym dziale forum,
10.6 załączanie plików (schematów) nie związanych z prowadzonym tematem w działach do tego nie przeznaczonych,
10.7 propagowanie i przepisywanie innych stron internetowych bez wyraźnej potrzeby i merytorycznego związku z tematem,
10.8 prześladowanie, obrażanie , ośmieszanie, używanie niecenzuralnych słów pod adresem innych użytkowników, stosowania różnych form zaczepki, złośliwości i kpin, ogólnie przyjętych za naruszenie netykiety i kultury obcowania na forum (wymiana osobistych uwag tylko na PW),
10.9 pisanie z użyciem slangu młodzieżowego (branżowego), notoryczne popełnianie błędów ortograficznych, pisanie z użyciem przycisku "Caps Lock" (wszystkie litery duże) zarówno w tytule jak i w treści tematu,
10.10 zamieszczanie plików (schematów i załączników) znajdujących się już w bazie Elektrody lub w sieci Internet (można zastosować odpowiedni odsyłacz) w celu zdobywania dodatkowych punktów.
10.11 zamieszczanie odsyłaczy do materiałów o charakterze krótkotrwałym, których aktualność po określonym czasie wygasa, takich jak wszelkie linki do aukcji, ofert promocyjnych, wyprzedaży i itp.
W temacie wiadomości należy dokładnie zawrzeć całą istotę wysyłanych informacji. W działach serwisowo - naprawczych w tytule należy obowiązkowo podać dane sprzętu w sposób niezbędny do jego identyfikacji, np.: rodzaj sprzętu, markę i model naprawianego urządzenia jak również, w formie skrótowej lub symbolicznej, charakter uszkodzenia (problemu). Nie zezwala się na:
11.1 umieszczanie w tytule tematu terminów zastępczych jak: "pomoc", "problem", "pilne"itp.,
11.2 stosowania w temacie "ozdobników"z wykorzystaniem znaków alfanumerycznych lub emotikonów np. "!!!!!!!!!!!!!!!!" "????????" "******"
Udzielanie porad uznanych za szkodliwe bądź bezwartościowe podlega regulaminowym restrykcjom.
Nie będą tolerowane przypadki wykorzystywania archiwalnych tematów w celu zdobycia dodatkowych punktów, poprzez ich odświeżanie i dopisywanie treści nie wnoszących nic nowego do tematu.
Przed napisaniem nowego tematu każdy użytkownik jest zobowiązany do zapoznania się z zawartością danego działu oraz zawartych w nim ogłoszeń (niebieskie tematy). Powinien również użyć lokalnej wyszukiwarki w celu upewnienia się, czy temat nie był już poruszany na forum (link szukaj u góry strony).
Wszyscy polscy użytkownicy forum podlegają tej samej ocenie w zakresie: poprawnej pisowni, ortografii i sposobu logicznego formułowania myśli. Nie jest stosowana żadna taryfa ulgowa dla użytkowników z różnymi dysfunkcjami w tym zakresie.
Za podstawowe przesłanie w działalności na forum uznaje się bezinteresowność, własną inicjatywę i przedsiębiorczość użytkowników. Nie będą akceptowane wszelkie formy lenistwa, i roszczeniowego charakteru prezentowane przez użytkowników.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum 2Fast Duet Strona Główna -> Regulamin Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin